Thursday, August 28, 2008

Inspirasi Blogku

Blog ini aku buat untuk berkongsi mengenai masalah-masalah dan perkara-perkara yang aku tak puas hati. Para pembaca dipersilakan mengemukakan komen dan meluahkan perasaan tak puas hati mereka di ruang komen dan ruang chat.
Penulisan yang aku buat hanyalah untuk bahan bacaan dan bukannya untuk dijadikan rujukan dan dianggap sebagai fakta atau kebenaran.
Jadi kalau ada yang nak merungut, tak puas hati dengan dunia atau hidup dipersilakan tulis je apa-apa yang korang hendak tulis.

2 comments:

Unfiltered-Madness said...

Banyak jugak tak puas hati ni...

ini macam kaunter melepas tekanan ker? ok2... nanti aku tension aku datang sini... kekekeke

TheSpeaker said...

boleh-boleh.. aku nak kumpul komplain dari seluruh negara.. supaya pihak yang di komplain tahu akan kekurangan dan kesilapan mereka...